Intercanvi amb Alemanya

Fa uns mesos alguns alumnes de tercer d’ESO vam anar a Alemanya d’intercanvi i, ara,  del dimecres 22 fins al dimecres 29 de març els alumnes alemanys van venir aquí a Calaf.

IMG-20170404-WA0001

Aquí teniu una petita crònica del que vam fer plegats:

Dimecres 22 de març

Els alemanys van arribar a Calaf a les vuit del vespre. Ens vam saludar i després cadascú va marxar a casa seva a descansar.

Dijous 23 de març

El dijous la classe de 3er A i els alemanys vam anar d’excursió a les Caves Codorniu. Vam passar el matí visitant-les i a la tarda vam anar a  Sitges a visitar el Palau Maricel. A la nit vam anar tots junts a sopar.

Divendres 24 de març

Els alumnes d’Alemanya van anar al museu de Prats de Rei i a la Torre de la Manresana. Vam dinar tots al menjador de l’institut amb el menjar que cadascú havia portat de casa seva. A la tarda vam anar en tren a Manresa per comprar roba, berenar i passejar per la ciutat.

Dissabte 25 de març

Dia lliure amb les famílies.

Diumenge 26 de març

Tots els de l’intercanvi i els pares vam fer una carnada a la Molsosa.

Dilluns 27 de març

Els alumnes que havíem participat en l’intercanvi vam anar a Barcelona; al matí al Parc Güell i  la tarda lliure per Barcelona. Vam arribar a Calaf a les set de la tarda.

Dimarts 28 de març

Els alumnes de 3er B i els alemanys van anar a Montserrat a fer turisme i a caminar. A la tarda vam estar tots junts per Calaf.

Dimecres 29 de març

Ens vam haver de llevar tots molt d’hora ja que els alemanys van marxar de Calaf amb l’autobús a les 6 del matí.

Redacció: Júlia Malet.

Fotografia: Estel Delgado.