Òpera al Kursaal

El dimarts 4 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO vam sortir de l’institut de Calaf a les nou del matí. Quan vam arribar a Manresa vam anar a esmorzar a un parc. Allà ens vam fer moltes fotos perquè hi havia unes vistes de tota la ciutat i de Montserrat molt boniques.

kursaal 1 - copia

Després vam anar a l’assaig general de l’òpera al Kursaal. Un cop acabat l’assaig, mentre esperàvem el bus, els professors que ens van acompanyar ens van deixar entrar a unes botigues que hi havia al passeig. Quan, finalment, va arribar el bus, vam anar cap al Parc de l’agulla, allà vam dinar i vam passar una bona estona xerrant i divertint-nos. A les quatre i vint de la tarda va tornar a venir el bus i vam tornar cap a Calaf.

El dijous 6 d’abril, a les sis de la tarda, vam sortir una altra vegada cap a Manresa, aquesta vegada a fer la funció que portem tant de temps preparant. Abans de començar l’òpera vam assajar una mica i també vam fer un petit mos. La funció va sortit molt bé. Quan tot va acabar, hi va haver alguns alumnes que van marxar amb els seus pares i d’altres que van agafar el bus que ens havia portat per tornar cap a Calaf.

Va ser una experiència molt divertida i interessant. A tots ens va agradar.

kursaal 2

Redacció: Núria Botet.