Intercanvi amb Alemanya

Entre els dies 7 i 13 de març alguns alumnes de 3r d’ESO hem rebut a casa els nostres companys i companyes d’intercanvi alemanys. Al llarg d’aquesta setmana hem fet moltes activitats junts i ha estat una experiència molt bonica.

Aquesta es la crònica del que hem fet aquests dies:

Dimecres 7 de març:

Els alemanys van arribar a Calaf a les 8:30 del vespre, els vam rebre i cadascú va anar a descansar i a conèixer la seva respectiva família.

Dijous 8 de març:

Els alemanys van anar a visitar Barcelona. Van tornar a les 7 de la tarda i després, uns quants, vam anar a fer una volta per Calaf i vam aprofitar per ensenyar-los el poble.

Divendres 9 de març:

Van anar a visitar la Torre de la Manresana i el Museu de Prats de Rei. Vam dinar tots plegats a l’institut amb la col·laboració de totes les famílies, ja que cadascú portava una mica de menjar per compartir. Al vespre vam anar a sopar tots junts.

Dissabte 10 de març:

Dia lliure amb les famílies.

Diumenge 11 de març:

La majoria vam anar a paint ball a Castellfollit i després a fer una arrossada a St. Martí. Al vespre vam anar a sopar tots junts.

Dilluns 12 de març:

Tots vam anar a Montserrat a caminar. Alguns vam pujar a St. Jeroni i altres es van quedar pels voltants del monestir i també van assistir a la missa que feien a l’església.

Dimarts 13 de març:

A les 6:30 del matí ens vam trobar tots a la parada del bus i ens vam acomiadar dels nostres amics i amigues alemanys.