Crèdit de síntesi a Barruera

Aquesta és la nostra experiència a Barruera:

El primer dia vam arribar i vam deixar les maletes a l’hostal, tot seguit ens van portar fins el camp d’aprenentatge on ens van explicar el funcionament i les pràctiques que faríem, vam dinar i vam anar a fer la pràctica del riu, que era una de les tres pràctiques que havíem de realitzar aquella tarda. Ens van dir que havíem de comprovar si la salut del riu era bona, i tot seguit vam agafar animalets del riu per a després poder-los examinar i saber si podien viure al riu o no, depenent de si la salut del riu era bona o no. En acabat la pràctica ens van deixar temps lliure, vam sopar i ens van donar les claus de les habitacions.

Nikola

El segon dia vam anar al parc nacional d’Aigüestortes on vam gaudir d’unes vistes meravelloses i vam poder respirar aire pur sense cap tipus de contaminació, ja que a dins del parc no es podia tirar cap tipus de residu al terra. Ens van portar amb taxis fins al límit on podien arribar els cotxes amb permisos i, des d’allí, vam caminar fins al primer estany on vam dinar i, en acabar, vam continuar caminant fins al segon estany. Al  tornar cap a Barruera ens vam deixar temps lliure, vam sopar i vam anar a dormir.

El tercer dia vam anar a visitar dues esglésies espectaculars on vam poder gaudir d’unes pintures precioses i vam poder veure tota l’arquitectura de l’art romànic. Un cop acabada la visita, vam tornar cap a l’hostal, vam dinar i ja vam tornar cap a Calaf.