L’esquiada de 1r d’ESO

Els passats 31 de gener i 1 de febrer els alumnes de 1r d’ ESO de l’institut vam anar al Port del Compte a passar un parell de jornades esquiant. Vam esquiar unes cinc hores cada dia.

Vam sortir des de l’institut a les 8:00 del matí el 31 de gener. Vam arribar a les 10:00 aproximadament. Un cop allà vàrem anar a llogar l’equipament requerit i ens van dividir en tres grups (dos de principiants i un d’experts). Els monitors ens van ensenyar les nocions bàsiques per a esquiar. Al vespre, vàrem  anar al museu de Les Trementinaires que estava al mateix carrer que l’alberg Can Cortina, situat a Tuixent, on ens vam allotjar.

El segon dia ens vam llevar a les 7:00 del matí per tal de deixar-ho tot a punt i després vam esmorzar. Va ploure, cosa que podia afectar en el sentit de que no anéssim a practicar l’esport de neu, però el temps va canviar i vam poder anar a les pistes. Vam esquiar cinc hores més però vam tenir un contratemps, un company es va fer mal. Des d’aquí li enviem tots els nostres ànims, els companys i companyes de primer, per tal que es recuperi aviat. A la 13:45 de l’1 de febrer, vam tornar el material que vam llogar i vam pujar a l’autobús a les 14:15 aproximadament. Finalment vam arribar a les 16:15 a Calaf on cadascú va anar cap al seu domicili.

Va ser una sortida molt maca en la que ens ho vam passar molt bé.

Redacció: Aiman El Yahyaoui.

Fotografia: Dolors Minguell i Montse Soler.