Fira de la Robòtica amb els alumnes de 4t

Aquest divendres 22 de febrer vam participar a la 4a edició de la Fira de la Robòtica a Barcelona. Els alumnes del cientifico-tecnològic de 4t van tenir de treballar de valent per a acabar els seus projectes d’Arduino i malgrat hi va haver algun problema de darrera hora podem dir que van exposar uns bons productes. També vam aprendre molt veient els projectes d’altres cursos.

Si cliqueu a la imatge podreu veure com han treballat i els vídeos finals dels projectes que han estat: uns contenidors automatitzats, un joc d’habilitat, una caixa forta, un cotxe que no xoca mai i un pàrquing automatitzat. Esperem que us agradin.