Why are you dressed with this kind of clothes?

Amb aquesta pregunta hem volgut crear una nova unitat didàctica en anglès per al curs de segon de tecnologia. La unitat s’emmarca en el projecte GEP del centre i té com a fil conductor aquesta pregunta per a desenvolupar el tema.

S’ha procurat que els alumnes treballessin en petits grups practicant l’anglès oral i escrit i fent pràctiques al laboratori per tal d’analitzar diferents teixits i les seves etiquetes. Els resultats finals han estat diferents vídeos explicatius sobre un nou disseny per a una peça de roba. Els alumnes també han elaborat diferents pòsters.

En aquest enllaç podeu visualitzar tant els treballs dels alumnes com alguns fragments de vídeos que mostren com han anat treballant a classe:

Feu clic aquí

We hope you enjoy them!