Projecció externa

L’atenció a les famílies

S’estableix un horari de despatx i d’entrevistes per atendre les famílies.

S’organitzen diferents tipus de reunions informatives, tant a nivell individual  i de grup com generals de centre.

Relacions amb institucions públiques

Es col·labora en aquells projectes que tant des del Departament d’Ensenyament com des de l’Ajuntament, es proposen:

Alumnat

Ajuts en l’adquisició de llibres i material escolar.

Activitats conjuntes: Danses.

Famílies

Tallers d’apropament.

Cursets.

Xerrades.

Relacions amb altres centres escolars

L’escola es manifesta oberta a l’entorn com a font d’aprenentatge i és per tant on projecta la seva actuació educativa, resultant del tot imprescindible el treball i col·laboració amb altres centres.

Coordinació primària – secundària

A través del grup Enllaç, el centre es relaciona amb dues escoles de primària ( escola Rafael Casanova i escola Pere de Tera) i l’institut de la zona ( IES Júlia Minguell), amb l’objectiu de col·laborar en la reflexió i elaboració d’una línia de treball conjunta que asseguri un bon traspàs dels nostres alumnes.

Projectes intercentres

S’estableixen col·laboracions amb els centres Enllaç i amb d’altres arran de la participació en diversos projectes.