Participació

La implicació i participació del centre amb l’entorn social es du a terme a través de la col·laboració en els diferents projectes i actuacions que plantegen els programes municipals i el Departament d’Ensenyament: PEE ( Pla Educatiu d’Entorn), el Pla Català de l’Esport i el PAC09.

Àmbits de participació

Alumnat

La participació dels alumnes es realitzarà a través de la tutoria; exposant al mestre-tutor, els problemes i iniciatives en relació a la vida del centre. I, a nivell general, a través de les assemblees de classe i dels delegats del grup-classe.

Famílies

Partint de la base que l’educació és una tasca comuna entre la família i els mestres, resulta imprescindible una col·laboració entre  aquestes. Aquest principi queda reflectit en la carta de compromís.

La participació de les famílies en la vida del centre es farà a través de la tutoria; en els contactes individuals i entrevistes amb el mestre –tutor , a través de l’agenda i de la pàgina web del centre.

A nivell general, a través dels representants de pares en el Consell Escolar.

També l’AMPA (Associació de mares i pares d’alumnes) serveix com a canal de col·laboració i de comunicació entre centre i famílies.

Aquest apartat es troba desenvolupat i regulat en les Normes d’Organització i Funcionament (NOF).