Institut Escola Rafael Alberti

L’Institut Escola Rafael Alberti és al servei de la formació i desenvolupament integral de les persones, dignificant les diferents maneres de ser, pensar i actuar, interpretant la realitat de cada alumne, tenint en compte els diferents ritmes de treball i necessitats de cada persona, reconeixent les diferències com a enriquidores tant social com personalment.

El nostre compromís és el d’un centre que s’adequa a les característiques de la societat actual, donant resposta als reptes socials i atenent tant la competència tecnològica com la social i personal. On es potencia la capacitat per a comprendre la realitat social en què vivim, mantenint una actitud constructiva, solidària i responsable. On es proporciona recursos a l’alumnat per tal d’adaptar-se i desenvolupar-se amb èxit tant a nivell personal i emocional com social, comptant amb la màxima implicació de les famílies.

Som un centre educatiu comprensiu i acollidor, flexible i tolerant, que manté el compromís amb la cultura i llengua catalana, prioritzant la capacitat de comunicació, la participació i la cooperació de tots els sectors de la comunitat educativa des de la responsabilitat i el respecte; així com l’obertura a l’entorn, coordinant-nos, a través de diferents grups de treball, amb altres centres i serveis de la zona.