Caràcter propi del centre

Principis rectors: marc legal

La normativa vigent bàsica que tenim en compte a l’hora d’elaborar, revisar o modificar el Projecte Educatiu del Centre (PEC) és la següent:

  • Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig (BOE del 4), d’Educació – LOE.
  • Llei 12/2009, del 10 de juliol (DOGC del 16), d’educació –LEC.
  • Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius. (DOGC 05.08.2010).
  • Decret 155/2010, de 2 de novembre, de la direcció dels centres educatius públics i del personal directiu professional docent (DOGC 11.11.2010).
  • Decret 181/2008, de 9 de setembre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments del segon cicle de l’educació infantil (DOGC 16.09.2008).
  • Ordre EDU/484/2009, de 2 de novembre, del procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació del segon cicle d’educació infantil ( DOGC 13.11.2009)
  • Decret 142/2007, de 26 de juny, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments de l’educació primària (DOGC 29.06.2007).
  • Ordre EDU/296/2008, de 13 de juny, per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació en l’educació primària. (DOGC 18.06.2008)

Plantejament institucional: missió

La missió de la nostra escola és la de facilitar el desenvolupament integral de l’alumnat així com educar nens i nenes en competències socials i emocionals útils per a la seva vida quotidiana. L’escola s’adapta a les noves realitats, donant resposta als reptes socials i atenent tant la competència tecnològica com la social i personal.