LES MANS QUE ENS CUIDEN

Feliç Dia Internacional de la Dona!

Avui celebrem la valentia, la força i els èxits de totes les dones arreu del món. En aquesta ocasió especial, volem retre homenatge a totes les dones que formen part de la nostra comunitat escolar: estudiants, professores, personal administratiu i totes aquelles que contribueixen cada dia a fer de la nostra escola un lloc meravellós.

En aquesta jornada, recordem la importància de la igualtat de gènere i reafirmem el nostre compromís de promoure un entorn on tots els individus siguin valorats per igual, independentment del gènere. És fonamental que fomentem la inclusió, el respecte i l’equitat a totes les nostres interaccions.

Aprofitem aquest dia per reflexionar sobre els desafiaments que encara enfronten les dones a tot el món i per inspirar-nos en les nombroses dones que han marcat la història amb la seva valentia, perseverança i determinació.

Des de l’equip docent del Pallerola hem volgut fer un homenatge a “Les mans que ens cuiden” i les volem compartir amb totes vosaltres!