Jornada de Memòria Històrica amb els alumnes de 4t d’ESO

Dimecres 16 de gener, els alumnes de 4t d’ESO van anar al Centre Cultural de Malgrat de Mar, per trobar-se amb els alumnes de l’Ins Ramon Turró i compartir el projecte de Memòria Històrica que els dos instituts estem treballant. Les dues setmanes abans de Nadal, els alumnes van elaborar una recerca sobre algun avi/àvia/besavi o besàvia que durant aquesta jornada van posar en comú. També vam tenir la sort de poder escoltar a Dory Sontheimer, autora del llibre Les set caixes, que ens va explicar com es va sentir quan va trobar 7 caixes en un armari on hi havia tota la història de la seva família jueva que els seus pares mai li havien explicat.