Aprenentatge per observació: Varsòvia

Aquest febrer s’ha fet l’última de les estances del professorat a l’estranger arran del programa Erasmus+ 2023-24, visitant un docent del IE Lloret de Mar el centre d’educació secundària XXI Liceum Ogólnokształcące a Hugona Kołłątaja, Varsòvia, Polònia. Al llarg de la setmana ha pogut participar de la vida escolar a Polònia, assistint… Llegeix més»

Halloween story

Once upon a time, something happened in the Smith’s family, which changed Lucy Smith’s life.

It was 31st October, Halloween, and also the 5th birthday of the little girl of the house, Lucy.
She was so excited, she loved that day because she used to receive a… Llegeix més»

Els alumnes de 3r d’ESO participen a la TrailWalker d’Oxfam Intermón

El proper 7 de maig des del “Servei comunitari” l’alumnat de 3rd’ESO farem la TrailWalker d’Oxfam Intermón. Aquest any corremper una bona causa: ajudarem a portar aigua potable als països mésafectats pel canvi climàtic. Necessitem 500€ per inscriure’ns ala cursa, ens ajudes? Fes la teva donació a “El Grup Mora”,qualsevol ajuda és bona. Mireu el vídeo per conèixer tots els detalls i cliqueu aquí per col·laborar:

Els alumnes de 3r d’ESO col·laboren amb Open Arms

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO van anar la setmana passada a infantil i primària a explicar als alumnes més petits dos contes: Sira i les seves germanes i La cançó de Josepha. Aquests contes han estat editats per l’ONG Open Arms i expliquen les històries reals de persones que han estat rescatades per aquesta organització. L’activitat forma part del Servei Comunitari que estan fent aquest curs, dimecres a la tarda i el dia de Sant Jordi vendran els contes en unes parades que estan preparant.

NadalIE

El professorat i l’alumnat de secundària han preparat aquest vídeo per Nadal. Esperem que us agradi!!
Bones Festes!!!