Inici curs escolar 20-21

Benvinguts al curs escolar 2020-2021

A l’IE Lloret de mar hem preparat tot per a que l’inici de curs sigui el més segur per als nostres alumnes i personal docent.

Les classes comencen el proper dilluns 14 de setembre. A través de l’app us anirem passant tota la informació sobre la tornada de cada curs.

A continuació podeu llegir el pla d’obertura d’aquest curs escolar que l’Equip directiu va estar preparant durant el mes de Juliol.

Pla d’obertura IE Lloret curs 20-21

Art confinat

Els alumnes de 3r ESO han estat treballant l’època del Renaixement durant bona part del confinament i han reinterpretat i explicat alguns dels quadres més famosos. Aquí sota en podeu veure alguns exemples:

Treball alumnes secundària confinament

Organització del treball de l’alumnat des de casa.

Per tal d’organitzar el treball dels alumnes a casa hem fet aquesta taula a través dels enllaços de la qual podrem veure les activitats proposades per a cada grup.

Cliqueu el vostre grup classe o agrupament a la taula següent per saber la feina setmanal proposada.

Grups classe
1 ESO ESO 1A ESO 1B ESO 1C
2 ESO ESO 2A ESO 2B ESO 2C
3 ESO ESO 3A ESO 3B
4 ESO ESO 4A ESO 4B ESO 4C
Agrupaments d’alumnes PE

AVÍS IMPORTANT

El departament ens informa que s’anula el període de preinscripció de segon cicle d’infantil, de primària i de secundària obligatòria.
Quan es concreti un nou calendari us informarem.