Tour de matemàtiques a l’ESO

Aquesta setmana ha començat el Tour de mates i els alumnes de secundària de l’Institut Escola de Lloret de Mar hi participen. El Tour de mates és una competició de càlcul mental que utilitza el context esportiu per a despertar l’interès i la motivació de tot l’alumnat. Consisteix en simular una carrera ciclista de cinc etapes, on en cada etapa han de resoldre diferents operacions. Es tracta d’una forma divertida de treballar les estratègies de càlcul mental dins de l’aula. Els cinc millors alumnes, aniran a la final provincial.

Que tinguin molta sort i que ho gaudeixin!