HallowIEn 22

El passat 2 de novembre i desprès de tres anys sense poder fer-ho a causa de les restriccions marcades per la pandèmia, vam poder tornar a gaudir de la celebració de Halloween a l’Institut Escola.

La jornada va començar a les 8 del matí pels alumnes de 2n cicle d’ESO que van preparar el material i acabar els assajos per a les activitats que van compartir de 9 a 11h amb els alumnes de cicle inicial, mitjà i superior de primària: explicar una història , confeccionar un joc de memòria, maquillar-se les cares i assajar un ball tot seguint l’esgarrifosa temàtica del dia.

Durant el pati, l’AMPA va obsequiar els alumnes amb una paperina de castanyes tal com mana la tradició popular catalana.

A partir de les 11.30h, els alumnes de 1r cicle d’ESO van fer de la sala polivalent una aterridora passarel·la per on els alumnes de 1r ESO desfilaven i explicaven la raó per la qual havien triat la seva disfressa i els seus grups. A continuació els de 2n ESO descrivien d’indumentària que portaven els disfressats.

Mentrestant al pati, els de 3r i 4t ESO van competir per grups en una gimcana que constava de 8 proves.

Va ser una jornada esfereïdora on tots els alumnes de primària i secundària van passar una bona estona tot practicant la llengua anglesa.