Sabeu que més es va aconseguir per Sant Jordi??

rosesEl passat dijous 23 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van poder gaudir d’una Diada de Sant Jordi molt enriquidora, treballant en equip en la preparació de roses fetes amb xuxes, recollida i classificació dels llibres de segona mà que van aconseguir, tot compartint feina i rialles.
La paradeta, ubicada al pati de l’esbarjo, va ser tot un èxit!
Va passar molta gent i es van vendre totes les roses, exhaurint-se ràpidament, i un munt de llibres….
IMG_20150423_193708-2

1

Han aconseguit recaptar 220,95 euros pel desitjat viatge de final d’etapa, que ja quasi està a punt d’arribar…

DINERS-viatge-praga

Enhorabona a tots/es!!!

1

1. Meritxell

Felicitats per la iniciativa i pels resultats aconseguits!
    Segur que el viatge serà un record inoblidable del vostre pas per l’Institut-Escola Les Vinyes!