Extraescolars “Casalet – tardes de juny”

Benvolgudes famílies,

S’acosta el mes de juny… i com cada any… la jornada intensiva.

Recordar-vos que l’horari lectiu del 8 al 19 de juny serà de 9 a 13:00.

7itria1Aquelles famílies que necessitin allargar la jornada escolar dels seus fills fins l’horari habitual, us informen que podeu gaudir del Casalet que “7itria” (empresa que ens gestiona l’acollida i el menjador) ens ofereix. Us adjuntem informació de les activitats que faran a continuació de l’hora de dinar pdf

Franjes horàries ofertades:

• De 15:30 a 16:30. Preus:
    Fixe: 15 €
    Esporàdic: 2 €
  • De 15:30 a 17:30. Preus:
    Fixe: 30 €
    Esporàdic: 4 €

“7iTria” està fent un sondeig per saber qui està interessat. Preguem respongueu el més aviat possible a través de la circular que trobareu a les motxilles dels nens/es. Si no us ha arribat, el podeu descarregar en el següents enllaços:

• Per imprimir i omplir “a mà” pdf
  • Per omplir online  i enviar per mail a l’AMPA pdf (ampa@ielesvinyes.net)

Recordeu que l’últim dia per inscriure’s és el divendres 5 de juny.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Salutacions ben cordials,

May Cerrillo
Comissió d’Acollida i Menjador

1. Vanessa

Llavors, entenc que els nens que es queden a menjador es poden recollir a les 15:30 si no fan extraescolars de tarda, oi? La fulla que ens va passar 7 i tria no feia menció a l’horari del menjador.

Hola Vanessa,
      Correcte. Si els nens només es queden a menjador els has d recollir a les 15:30. Si es queden fins a les 16:30 o 17:30 llavors s’han d’apuntar al Casalet.

2. Jordi Bellaubí

El full q anava a la motxilla no vam veure q fes menció al casaleta. On ens hem de apuntar?
    Deduïm doncs q les extraescolars normals només serán la primera setmana… Oi? Quan pujarà doncs el rebut de les extraescolars de juny? Gracies

1. May

Hola Jordi. Tens raó. En el paperet q van passar només preguntaven qui faria servir el servei d menjador durant el mes d juny i si el faria servir el curs vinent.
      Tema extraescolars, segons nota enviada divendres, teòricament finalitzen el 29/05/15, tot i q recuperen sessions durant la 1a setmana d juny.
      Si necessiteu “extraescolars” la 2a i 3a setmana llavors heu d’apuntar el vostre fill al Casalet.
      Imagino q en breu 7itria passarà full inscripció Casalet.
      Espero haver resolt el teu dubte.
      Salutacions,

1. May

Perdó. Els preus són els indicats:
        Franjes horàries ofertades:
        – De 15:30 a 16:30. Preus:
        Fixe: 15 €/2 setmanes
        Esporàdic: 2 €/dia
        – De 15:30 a 17:30. Preus:
        Fixe: 30 €/2 setmanes
        Esporàdic: 4 €/dia