Ha arribat l'Apilo XII a Les Vinyes! Tenim una missió…

Fa uns dies que ha arribat al centre un coet, l’APILO XII, amb un objectiu: afavorir i fomentar el reciclatge de piles i bateries correctament, conscienciant l’alumnat de la necessitat de preservar el nostre Medi Ambient.

No el tenim per casualitat: estem participant en un concurs escolar que premiarà els centres que més en recullin amb un premi en metàl·lic per a comprar material escolar.

Per poder informar a tots els alumnes d’ESO hem creat una comissió d’agents Apilo que ha passat per les aules a explicar en què consisteix el concurs i perquè hi participem. Demanen que els ajudin a omplir el coet amb totes les piles i bateries usades que puguin recollir, i que les portin al contenidor que hi ha a l’entrada del centre, davant de consergeria!

APILO 2APILO XII ESO

TENIM TEMPS FINS EL DIA 14 DE MAIG!!

COMPTEM AMB TOTS VOSALTRES PER A PORTAR

A TERME LA NOSTRA MISSIÓ!