AFA: DIGUES LA TEVA, T’ESCOLTEM!

Aquest és un espai obert a tota la Comunitat Educativa de l’Institut-Escola Les Vinyes.

L’objectiu d’aquest espai d’opinió és recollir aquells pensaments que vulgueu compartir públicament amb la resta de la Comunitat Educativa i escoltar la vostra opinió.

Esperem les vostres aportacions, suggeriments, pensaments,… i us intentarem aclarir els possibles dubtes.

Gràcies per participar en aquest espai.

Simplement, digues la teva!

1. Silvia Moros

Dijous dia 7, crec, la nena de colònies, la junta vol saber de la meva proposta d’extraescolar de teatre…
    Després de tot el dia ocupant-me de les meves coses… és tard, estic cansada, però m’animen a que exposi….i…arribo. Són les 21h!
    Allà em trobo un pare i mares de primària i ESO i algú d’infantil. No són molts, però allà estan. Es saluden, la seva energia m’arriba de cansament també, com la meva…però allí estan.
    Entrem… es preparen per compartir i atendre ordres de la reunió. Miro… hi ha molt per atendre. Els demano amb respecte si puc fer la proposta i així marxar, em diuen que cap problema.
    M’escolten, atents, respectuosos. Estan perceptius i quan acabo m’agraeixen el que els he dit i ofereixo, atenc les seves preguntes i ara s’ha de veure si és viable.Tot des del respecte i la bona fe.
    Mentre recullo les meves coses, inicien altre punt de la reunió, després tenen un altre, després un altre….i així fins les tantes!!!!!, tal i com em van dir a l’endemà dues mames quan els vaig preguntar si havien acabat molt tard, i demanant disculpes per marxar.
    Vaig pensar en tots ells, mentre era ja a casa aquella nit de dijous, i vaig sentir clarament :

GRÀCIES!!!!!!!
    PER AQUESTA TASCA QUE FEU PER ELS NENS DE LES VINYES, PER LES COSES DE LES VINYES, PER QUE TINGUEM EXTRAESCOLARS, PARADETES DE SANT JORDI, PER FACILITAR TOT ALLÒ QUE JO NO ESTIC AJUDANT A FER.
    GRÀCIES DE TOT COR PER FER DE LES VINYES
    ALGO MÉS GRAN I COMPLERT.

2. May

Silvia! S’agraeixen sempre aquests comentaris d’ànim 🙂
    Tant de bó és pugui tirar endavant aquesta meravellosa activitat que ens vas presentar tan professionalment.