ACTUALITZACIÓ/NOVA DATA: Exhibició pública del Projecte d’Àmbits “Comença l’espectacle!” – 1r ESO B

El proper dia 28 de novembre, els grups base de 1r d’ESO B, transformats en companyies de titellaires, us conviden a gaudir d’uns espectacles molt especials: petites històries que parlen de problemàtiques socials actuals com l’assetjament escolar i la violència masclista o que festegen la… Llegeix més»

Exhibició pública dels Projectes transversals del 1r trimestre

Familiars, coneguts i col·laboradors, els Projectes transversals d’aquest curs estan arribant al final, demà dimecres 30 d’octubre de 16:30 a 18:30 h tindran lloc les exhibicions públiques. Una autèntica festa de l’aprenentatge. Us hi esperem a tots i totes!
De la mà dels vostres fills i… Llegeix més»

Can Campanyà al Fridays for future #F4F – Projecte Transversal 1rESO 3r trimestre

Durant les dues últimes setmanes del curs els nois i noies i l’equip docent de 1r d’ESO hem estat engrescats en un projecte reivindicatiu per demanar als nostres polítics que acompanyin amb pressupost i mesures concretes la declaració de l’estat d’emergència… Llegeix més»

Comença l’espectacle! – Projecte d’àmbits SAE – 1r ESO

Acabat el curs escolar 2018-19, volem compartir amb tothom el Projecte d’àmbits SAE que hem realitzat a 1r d’ESO el tercer trimestre, que duu per títol “Comença l’espectacle!”.
L’objectiu que vam plantejar a l’alumnat era crear un espectacle de titelles (un per Grup Base) basat en l’argument d’una òpera… Llegeix més»

Regata #LesVinyesWorldRace II, el repte que intentaran superar els alumnes de 3r d’ESO

Durant les dues últimes setmanes del 3r trimestre, els alumnes de 3r de l’ESO estem fent un Projecte transversal que tracta de construir una barca feta de garrafes d’aigua. Aquest projecte serveix per conscienciar la població de Castellbisbal de la quantitat de plàstic que utilitzem.
Com… Llegeix més»

Taller de titelles a 1r d’ESO amb la companyia “Pengim-penjam”

Aquest 3r trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO està realitzant un Projecte d’Àmbits molt especial: porta per títol Comença l’espectacle! i cada Grup Base té el repte de crear un espectacle de titelles basat en l’argument d’una òpera per ser representat davant les famílies.
La primera sessió del projecte, com esdeveniment motivador i… Llegeix més»