Preinscripció escolar del 13 al 22 de maig del 2020

Ha sortit publicada les Instruccions per les quals es modificava la Resolució 576/2020 de 28 de febrer per poder iniciar el procés de preinscripció als ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria.
Tenint en compte la situació complexa que com a… Llegeix més»

Mirar

“ El secret està en saber mirar”.
Joan Brossa, artista.
El dia a dia, les preses i el costum dels dies, fa que a vegades ens dediquem poc a mirar. Si veure és percebre una imatge, en el fet de mirar hi ha una intenció, una voluntat.
En… Llegeix més»

Escoltar: #LesVinyesalniu

Surt a la finestra, respira i para bé l’orella durant 2 minuts…Ara enregistra el cant d’un ocell!
Així comença la proposta que els alumnes de l’ESO van rebre per realitzar-la durant l’última setmana d’abril, amb el resultat d’alguns dels seus  treballs hem realitzat aquesta guia d’aus… Llegeix més»

Vine a l’exhibició pública dels Projectes transversals del 2T!

Familiars, coneguts i col·laboradors, la propera setmana tindrà lloc l’exhibició pública dels Projectes transversals d’aquest segon trimestre. El dimarts 11 de febrer a partir de les 16 h el centre obrirà les seves portes per a que gaudim un cop més del treball que durant les darreres dues setmanes han fet els nois i noies de secundària.Us hi esperem a tots i totes!… Llegeix més»