Xerrada “La transformació educativa, una visió global” i col·loqui amb Eduard Vallory

Eduard Vallory, director de Escola Nova 21
L’Associació La Verema s’estrena amb un acte públic organitzant una conferència i col·loqui amb Eduard Vallory, president del Centre UNESCO de Catalunya i director del programa Escola Nova 21 sobre la necessitat de transformació educativa arreu del món.
La xerrada tindrà… Llegeix més»

Exhibició pública dels Projectes transversals del 2T

Familiars, coneguts i col·laboradors, els segons Projectes transversals d’aquest curs estan arribant al final. Demà dimecres 20 de febrer de 16:15 a 18:15 h tindran lloc les exhibicions públiques. Us hi esperem a tots i totes!
De la mà dels vostres fills i filles, podreu escoltar… Llegeix més»

Visita a la BASF

Alumnes de 4t d’ESO, en el marc de l’optativa de Química, hem visitat el centre de producció de BASF a Castellbisbal. Es tracta d’una empresa que combina la ciència i la innovació per poder donar resposta a les necessitats de sectors com la construcció i la cosmètica. Sota el lema “Creem química per a un futur sostenible” es defineixen com una empresa molt implicada en la protecció del medi ambient.… Llegeix més»

Les Festes a La Carral!

Per fi han arribat les colònies i la classe de Les Festes som a La Carral, al Solsonès!

Ens han rebut el Víctor i la Irene i ens han fet viure moltes aventures: hem hagut d’ajudar els follets a trobar una poció màgica, cercant fulles d’arbre, olorant flors, trobant bolets… al final tenia gust de maduixa.

Al joc de nit hem hagut de perseguir granotes fins trobar una de ben especial: brillava a la foscor.

Hem fet la cançó de nit i ara estem dormint.… Llegeix més»

Exhibició pública dels Projectes transversals!

Itineraris – 1r d’ESO
Castellbisbal està farcit d’indrets amb un enorme interès cultural, social i natural. Els nois i noies de 1r d’ESO els han investigat i han dissenyat diferents itineraris. Dimecres els propis alumnes us acompanyaran a descobrir l’itinerari que us interessi!
Horari. Dimecres… Llegeix més»