JORNADA DE PORTES OBERTES – Descobreix-nos!

L’Institut-Escola Les Vinyes obre les seves portes a totes aquelles famílies que vulguin conèixer el nostre projecte Educatiu. Un Projecte Educatiu competencial i singular dins el municipi de Castellbisbal que es basa en els 7 principis de l’aprenentatge a través de la manipulació, investigació, experimentació i els interessos dels alumnes.

Visita’ns del 8 a l’11 de març del 2021 de 17h a 19h

Les visites seran de forma presencial amb un màxim de 10 persones per torn i respectant en tot moment les normes sanitàries del moment: distància, mascareta, mans.

Per a aquest motiu us demanem que demaneu cita prèvia als següents enllaç.

CITA PRÈVIA INFANTIL I PRIMÀRIA recomanem un màxim de dues persones per nucli familiar i sense infants.

CITA PRÈVIA EDUCACIÓ SECUNDÀRIArecomanem un màxim de dues persones per nucli familiar (tutors, tutor/a-alumne/a)

Les inscripcions són individuals, una per a cada persona que vingui a fer la visita. Recomanem seguir les indicacions pertinents per tal de poder oferir a tothom qui ho desitgi visitar el nostre centre.

Si en algun cas, hi ha una família que per diversos motius no pot assistir a la trobada agrairíem que avises per deixar espai lliure a altres persones interessades.

Podeu trobar tota la informació al procés de preinscripció al web https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici