Circ Los

El divendres passat tot l’alumnat de la Tordera va poder gaudir del meravellós espectacle que ens va oferir la companyia de circ Los. Ens vam divertir molt veient les acrobàcies i malabars dels artistes.

Aquesta activitat estava subvencionada per l’AFA que també ens va convidar a un gelat!

Moltes gràcies!

Activitats de final de curs

El curs ja s’acaba i ho celebrem amb diferents activitats com les olimpíades boges i la gala dels Òscars per l’alumnat de secundària, la festa de l’escuma i el comiat dels nostres alumnes de 4t d’ESO per a tota l’escola.

ENHORABONA, GUANYADORA!

Felicitem l’alumna A.G de 2n d’ESO per guanyar la final del concurs ➡  Mschool students awards 2021, on els participants havien d’entregar el seu projecte de Scratch de temàtica lliure. Aquest any s’han presentat 300 projectes de tota Catalunya i la nostra alumna ha resultat guanyadora a la categoria de Scratch Challenge.
A més del premi a l’alumna, el centre rebrà un pack de robòtica educativa. Us deixem aquí tot seguit el projecte de la guanyadora.

TORDERADA 2021

Aquest divendres celebrem la Torderada!

Reserveu el pròxim divendres 18 a partir de les 19h per gaudir de la festa.

Matí, només per l’alumnat:

Espectacle de circ amb la companyia Los i gelat per fer passar la calor.

Tarda, obert a les famílies:

19h Espectacle infantil “L’erugueta i la papallona” de la companyia  Artgila

A partir de les 20h sopar de carmanyola i DJ. Uri Shankar.

A causa de les mesures de la covid, l’aforament és limitat, us demanem, si us plau, que ens feu saber si veniu i quantes persones vindreu de cada família. Ho podeu fer a través del mail: festes@ampalatordera.cat o del vostre enllaç d’aula.

ANIMEU-VOS!!

SUPERCOLÒNIES!!!

Dilluns 7 i dimarts 8 de juny els grups de 2n A i B hem pogut gaudir d’unes supercolònies molt esperades per tots/es.
Han estat dos dies molt intensos, actius, divertits…on han realitzat tot un munt de propostes aprofitant l’entorn natural de Can Putxet. A… Llegeix més»

UNA NIT A L’ESCOLA!

Després de setmanes d’esperar “unes colònies casolanes i escolars”, els grups de quart donem per acabades, amb bona nota, les colònies a la Tordera.
Han estat dos dies intensos d’alegria, riures, festa i molta diversió.
Us deixem un recull extens d’imatges per compartir aquesta experiència.
La valoració és… Llegeix més»