.

CELEBREM LA CASTANYADA!

ATENTS AL MAIL !!

Aquest curs les reunions d’aula es faran via telemàtica.
Els tutors us enviaran l’enllaç per correu electrònic.

“UN CLIC PARA EL COLE”

Des de l’Institut Escola La Tordera ens hem adherit a la campanya d’Amazon: “Un clic para el cole“.

Aquesta campanya permet als centres educatius acumular un crèdit virtual entre el 21 de setembre de 2020 i el 21 de març de 2021 per destinar-lo en l’adquisició de material escolar, equipament informàtic…

Si sou usuaris d’Amazon, us animem a que ens seleccioneu. No suposa CAP COST per a l’usuari i col·laborareu en l’adquisió de material per al nostre centre. Amazon aporta al crèdit un 2,5% de la despesa que fa l’usuari.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració !!

DATES DE LES REUNIONS D’AULA

INFANTIL:
  • P3 – Dimecres 4 de novembre a les 16 hores
  • P4 – Dimecres 28 d’octubre a les 16 hores
  • P5 – Dimecres 21 d’octubre a les 16 hores
PRIMÀRIA:
  • 1r  – Dilluns 19 d’octubre a les 17 hores
  • 2n – Dimarts 20 d’octubre a les 17 hores
  • 3r – Dijous 15 d’octubre a les 18 hores
  • 4t – Dijous 22 d’octubre a les 17 hores
  • 5è – Dimecres 21 d’octubre a les 17 hores
  • 6è – Divendres 23 d’octubre a les 17 hores
SECUNDÀRIA:
  • 1 ESO – Dimecres 7 d’octubre a les 17 hores
  • 2 ESO – Dimecres 7 d’octubre a les 18 hores
  • 3 ESO – Dimecres 14 d’octubre a les 17 hores
  • 4 ESO – Dimecres 14 d’octubre a les 18 hores

BON ESTIU!

Benvolgudes famílies, nens, nenes, nois i noies, docents, vetlladors, monitors, personal d’administració i serveis.
Cada un i cada una de vosaltres és imprescindible pel bon funcionament del nostre Institut Escola La Tordera.
La vida ens ha fet viure moments molt intensos, sorprenents i inesperats aquests darrers mesos,… Llegeix més»

ENS PREPAREM PER A UNA JORNADA DEL FRANCÈS ONLINE

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO opció Francès – segona llengua estrangera – estan preparant des de casa tot de creacions per a la Journée du français que aquest curs, per la situació de confinament, es farà de manera virtual.

De totes les activitats que les professores de francès dels diferents instituts participants havien preparat per a la jornada presencial, s’ha escollit “LE SLAM” com a centre d’interès per aquesta trobada virtual.

Des de les actuals classes setmanals, els alumnes han estat rebent diversos inputs sobre le slam a França i se’ls ha animat després a compartir les seves pròpies composicions. Per una banda, un pòster divulgatiu sobre aquest tipus de “poesia” que té forma de rap i, per altra, les cançons resultants del seu treball de composició lírica, en acord a les normes del slam.

Us deixem aquí un exemple del treball dels nostres alumnes. Estem molt contents que se sentin així de motivats en aquest nou camí d’aprenentatge.

Moi, je slame !

(Lletra i veu de Marina Cahill, 4t ESO)

(base: FREE | Hard Trap Beat “Hyped” (Prod. PQNO)