Concert a l’Ateneu

FOC, AIRE TERRA I AIGUA, han estat els 4 elements que han caracteritzat el nostre projecte artístic.  Aquests elements ens han apropat l’essencial però també ens han permès descobrir en nosaltres mateixos les quatre parts del mateix tot. La preparació de les actuacions ha estat un procés vivencial emotiu, intens, ple de creativitat, il·lusió i perseverança i es tanca amb l’experiència de compartir el concert en directe a l’escenari.

“4 ELEMENTS”: El nostre planeta terra és ple de vida. Requereix de  l’equilibri dels 4 elements per sostenir-se. Tenim una gran responsabilitat i compromís per a respectar i cuidar i valorar el nostre sistema i entorn. Representació artística: “4 elements” amb l’alumna de 6è Maria Jing Rodríguez.

FOC: En aquest element hem trobat la passió, l’energia, la força, la claredat, la voluntat, la iniciativa i la motivació per aprendre i compartir tot allò què sabem. Hem après a reaccionar ràpidament, amb entusiasme, donat valor a totes les nostres possibilitats creatives, avançant i seduint amb els nostres moviments. Representació artística: “Espurnes i Foc” amb els alumnes de 3r i 4t.

TERRA: Ens hem arrelat amb gran estabilitat, paciència i equilibri.  Aquest element ens ha aportat la força,  flexibilitat davant dels canvis, gran perspectiva de vida i ens han permès crear i mantenir-nos estables i connectats en les nostres relacions, idees i projectes. Representació artística:  “Animals” amb els alumnes de P.3, “Vincles” amb una proposta de Comunitat i “Cicle d’un arbre” amb els alumnes de 1r.

AIRE: Respirem fondo i busquem l’equilibri. Volem amb gran llibertat, deixant fluir totes les nostres idees, canvis, noves perspectives i descobrint les nostres possibilitats. Aquest element flueix i s’adapta fàcilment a qualsevol direcció o moment. Ens permet somiar sense límits d’acció i pensament. Representació artística: “Huracans” amb els alumnes de 2n i Oxigen amb els alumnes de 5è.

AIGUA: Ens submergim amb gran flexibilitat al mar, ens adaptem i protegim davant qualsevol tempesta, resseguim i acompanyem les gotes de pluja en tot el seu viatge des del respecte i l’admiració en tot el seu cicle. Representació artística: “Mar” amb els alumnes de P.4, “Pluja” amb P.5, ” Cicle de l’aigua” amb els alumnes de 2nB i 4t C i Tempesta amb els alumnes de 6è.

Volem agrair a totes les famílies  tot el vostre suport i comprensió, a tot l’equip de mestres, vetlladors, col·laboradors  que han fet possible aquesta experiència, així com l’equip tècnic de  l’Ateneu de Sant Celoni  que han fet possible aquesta experiència per a nostres ja inoblidable.

Moltes gràcies i bones festes.

Especialitat de Música.