Menjador escolar AUSOLAN

Menús equilibrats, variats i de temporada

El menjador escolar és un espai educatiu integral i un entorn clau per a adquirir hàbits alimentaris saludables, on les diferències es gestionen des de la inclusió.
Per fer-ho possible, els nostres monitors són formats constantment, tant en gestió alimentària com en la cura que requereixen els menors en cadascuna de les etapes de la seva formació.
La gestió del servei la porta a terme AFA del centre, la qual té subcontractada una empresa externa, per realitzar el servei. El servei l’ofereix Ausolan.
El centre disposa de cuina pròpia.

Canals de contacte:
Per a nosaltres la complicitat amb les famílies és fonamental, així hem establert diversos canals
comunicatius: Els missatges seran revisats, cada dia fins a les 10 h del matí

• Aplicatiu “en línia” del menjador, entrant per la pàgina web:

Menjador en línia

• Per l’aplicació mòbil, mitjançant App Store o Play Store, i escrivint al buscador ComoComen365
Una vegada oberta l’APP: CENTRE: adara039 i el vostre usuari i contrasenya

• Telèfon i presencial: JUANI 936 451 88. Horari de dilluns a divendres de 9 a 10 h.
• E-mail: egavamar@ausolan.com

Avis al menjador