Comissions

MENJADOR

Aquesta comissió fa el seguiment del bon funcionament del menjador escolar i actualment té contractada l’empresa AUSOLAN com a subministradora d’aquest servei.

EXTRAESCOLARS

Aquesta comissió proposa i gestiona les activitats extraescolars i el servei d’acollida, actualment amb diferents empreses.

LLIBRES I ROBA

Aquesta comissió s’encarrega de tramitar totes les sol·licituds de roba i/o llibres dels alumnes.

DECORACIONS

Aquesta comissió organitza i elabora totes les decoracions que fan falta per als esdeveniments de l’escola, com les festes de graduació, fi de curs, etc.

WEB I COMUNICACIÓ

Aquesta comissió gestiona el canal d’Instagram on comparteixen tot el que es fa a l’AFA i el que és interessant per tothom.

AJUDES PUNTUALS

Vols donar un cop de mà en l’elaboració o organització d’algun esdeveniment, però només de forma puntual? Aquesta és la teva comissió.

DELEGATS

Aquesta comissió comparteix informació rellevant amb tots els delegats i delegades de l’institut Escola Gavà Mar per tal d’informar els pares i mares de cada curs.

FESTES

Aquesta comissió organitza Loteria de Nadal, Accions Solidàries (xocolatada,…), Festa final de curs i Festa de Carnestoltes.

Pots veure l’últim Carnestoltes aquí!