Projectes artístics a 1r cicle d’ESO

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO, aquest tercer trimestre, ha fet diversos projectes que cloïen amb representacions artístiques. Per una banda, 1r d’ESO, a partir de la matèria de teatre, van treballar diversos poemes per tal d’interpretar-los davant de tot l’institut escola. El resultat va… Llegeix més»

INFORMACIONS PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Tota la informació per poder realitzar la preinscripció educativa a l’Institut Escola Gavà Mar.

Preinscripció Escolar 2024-2025 (pàgina web informativa del Departament d’Educació)

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ
BAREM RESOLTES LES RECLAMACIONS

BAREM PROVISIONAL.pdf

OFERTA INICIAL.pdf

Resolució DOGC PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2024-2025

CRITERIS PRIORITAT.pdf

Carta Compromis.pdf

PORTES OBERTES 2024 GAVÀ

En aquesta notícia trobareu les portes obertes del curs 2024 de tots els centres públics i de les diferents etapes educatives de la població de Gavà.

PORTES OBERTES IE GAVÀ MAR

Dates PORTES OBERTES IE GAVÀ MAR

Reserva de Plaça : truca al telèfon: 93 645 18 45 o per mail a: tramits@institutescolagavamar.cat

La Castanyada 2023

ÉS TEMPS DE MENJAR CASTANYES!
El passat 31 d’octubre vam celebrar la gran data assenyalada de la tardor: la Castanyada. Aquesta tradició ens fa prendre consciència del fet que s’acosta l’hivern i el fred, i és per això que mengem castanyes, moniatos o panellets. Així, l’alumnat… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar 2023

La comunitat educativa de l’Institut Escola ha estat convocada a les urnes per a renovar la meitat de les persones representants del sector de professorat de famílies i d’alumnat del Consell Escolar.
Volem agrair a les persones que han presentat la seva candidatura de manera… Llegeix més»

Colònies d’inici de curs a 1r d’ESO

Els grups de 1r d’ESO A i B han anat de colònies els dies 4, 5 i 6 d’octubre a Núria. Com ja  és tradició, la generació més petita de l’etapa de secundària han destinat uns dies a fer una vetllada de convivència amb… Llegeix més»

Programa Erasmus+