L’AFA I.E. GAVÀ MAR

Avantatges

L’AFA, l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Institut Escola Gavà Mar, treballa per donar suport i complementar les activitats que realitza l’escola, alhora que reivindica la millor formació per als nostres fills.

LA JUNTA
La Junta s’organitza mitjançant una comissió gestora, una àrea de secretaria i una àrea de tresoreria, així com diferents comissions de treball especialitzades. Les juntes són reunions sempre obertes a tots els socis i sòcies que hi vulguin assistir.
Les comissions s’organitzen de forma interna per treballar cada tema, segons la disponibilitat de la gent, de forma continuada i a la Junta es posa tot en comú. En el cas que hi vulgueu participar i proposar un tema concret, ens ho podeu notificar tot posant-vos en contacte amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte afa@institutescolagavamar.cat

CONSELL ESCOLAR

Representació de l’AFA: Laura Bach
Representants de les famílies: Begoña Martín y Sonia Moral.

FER-SE SOCIEXTRA ESCOLARSVOLS AJUDAR?ACOLLIDA

APORTACIONSCOMISSIONSMENJADORROBA