Plataforma de gestió Clickedu

Què és Clickedu?

El software Clickedu és una plataforma escolar al núvol que inclou la gestió acadèmica, administrativa i econòmica, un entorn virtual d’aprenentatge amb connexió als llibres digitals i continguts gratuïts, gestió del professorat, tutores i caps d’estudis, de comunicació amb les famílies, entre moltes altres funcionalitats.

L’empresa —tecnològica— es va fundar l’any 2000 per oferir serveis i programari en el núvol quan ningú encara no en parlava. Uns anys després, neix Clickedu per canviar radicalment l’empresa.

Avui, des de Clickedu ajudem la vostra escola a fer la feina més fàcil i innovar amb el millor que sabem fer: un software de qualitat amb l’última tecnologia. I estem orgullosos i agraïts que tots els nostres clients parlin bé de nosaltres.