Secretaria

• Horari d’atenció: de dilluns a divendres: 9:00 – 13:00 h / 15:00 – 16:30
  • Contacte: c/ Tellinaires, 59-61 08850 GAVÀ / Tel. 93 645 18 45 tramits@institutescolagavamar.cat
    Codi del centre: 08075293
  • Tràmits i Gestions:
    1. Sol·licitud de certificats
    Si necessites un certificat (matrícula, nota mitjana, historial acadèmic, despeses) sol·licita’l omplint la instància editable i enviant-la a l’adreça:

tramits@institutescolagavamar.cat

INSTANCIA GENERAL GAVAMAR

• A la mateixa instància, feu constar si voleu el document digitalitzat per correu electrònic o si el necessiteu en format paper (el podreu venir a buscar a Secretaria o autoritzar que li donem a l’alumne/a en un sobre).

• 2. Sol·licitud de certificat nivell de català

Els centres públics d’educació secundària de Catalunya poden expedir certificats d’equivalència del nivell de català a l’alumnat que ho sol·liciti i compleixi les condicions establertes per la normativa. Ho poden demanar les persones nascudes a partir de l’any 1972 que volen obtenir aquest reconeixement i l’itinerari educatiu de les quals s’hagi portat a terme íntegrament a Catalunya o, parcialment, a altres territoris on el català hi fos llengua curricular i avaluable, de manera que s’hagi acabat obtenint la titulació al sistema educatiu de Catalunya.

Així doncs, la primera promoció escolar que té dret a demanar aquest reconeixement és la que va començar Generalitat de Catalunya Departament d’Educació Institut Escola Gavà Mar el primer any de l’educació general bàsica (EGB) el curs 1978-1979, a partir del qual l’ensenyament del català va ser oficial al sistema educatiu de Catalunya, tal com s’estableix al Reial decret 2092/1978, de 23 de juny.

 La persona interessada ha d’emplenar la sol·licitud que trobareu més avall i adjuntar la documentació que s’especifica a la taula per comprovar el
compliment dels requisits. Els documents adjuntats a la sol·licitud han de ser còpies autèntiques (excepte el DNI). En cas que no disposeu de còpies autèntiques, haureu de portar els originals a la Secretaria del centre. (penjar arxiu instància nivell català)

 Quan tinguem a punt el certificat ens posarem en contacte amb tu perquè el vinguis a recollir a la Secretaria.