Fer-se soci

El preu de la quota anual és de 30€ per família i conté totes aquestes avantatges:

Assegurança: Els nens i nenes socis de l’AFA gaudeixen d’una assegurança per totes les activitats que realitza l’AFA.

Accés a les activitats extraescolars i al servei d’acollida: No cal ser soci/sòcia de l’AFA si teniu previst inscriure els vostres fills/filles en alguna de les nostres activitats extraescolars o al servei d’acollida com a fix però si que tindre un preu reduït.

Acollida: Servei d’acollida gratuït a la reunió inicial de curs, xerrades d’educació.

Descomptes: En els llibres de text i en la roba escolar.

La quota de l’AFA permet, a més, l’organització de xerrades informatives i divulgatives orientades als pares i mares de l’escola, així com altres activitats culturals, suport a la formació del professorat o millores a les infraestructures de l’escola… Així doncs, l’import de la quota, d’un manera o altra, es destina íntegrament a l’escola.

També us podeu unir al nostre grup de WhatsApp: