Correus de contacte

Per tal de facilitar la comunicació entre vosaltres i el centre, us detallem a continuació els canals més adequats segons la informació o gestió que necessiteu.

Per Clickedu:

Faltes d’assistència, retards (menú: “avisos consergeria”)

(Només en el cas de tenir problemes d’accés a l’aplicació, podeu donar l’avís per telèfon)

Per correu electrònic:

A l’adreça: a8075293@xtec.cat

• Consultes o informacions sobre temes pedagògics, reunions, incidents, convivència o altres temes generals

A l’adreça: tramits@institutescolagavamar.cat

• Consultes sobre Clickedu: com pujar els justificants de pagament, o si heu oblidat les claus d’accés (usuari/contrasenya)
  • Autoritzacions: medicació, recollida d’alumnat per alguna persona diferent a les autoritzades (en casos puntuals/urgents)
  • Consultes sobre tràmits: preinscripció/matrícula, beques/ajuts
  • Petició certificats (haureu d’adjuntar el model de sol.licitud que trobareu a la nostra web)
  • Qualsevol altre tràmit administratiu/acadèmic que necessiteu

A l’adreça: ajudagavamar@institutescolagavamar.cat

• Consultes o informacions de tipus informàtic: claus d’accés al Classroom, problemes amb el correu de l’alumnat, etc.

Si tothom utilitza les vies de comunicació adients, la resposta o la gestió que ens demaneu serà més àgil, atesa la gran comunitat educativa que forma l’Institut Escola Gavà Mar. Moltes gràcies per la vostra col.laboració.