Últim dia del curs!!!
Molt bon estiu! Passeu unes bones vacances nens i nenes de primer!! No us oblideu de nosaltres i feu els deures! Petonets de les vostres mestres!
Últim dia del curs!!! Llegeix més »
Molt bon estiu! Passeu unes bones vacances nens i nenes de primer!! No us oblideu de nosaltres i feu els deures! Petonets de les vostres mestres!
Últim dia del curs!!! Llegeix més »
El passat divendres 3 de juny l’alumnat de P3, P4, P5 i 1r. van anar d’excursió al Zoo. Va ser molt divertit i van veure molts animals… micos, foques, elefants, girafes… Què bé s’ho van passar!! Mireu quina foto més bonica de tots els assistents…
El grup de primer hem convidat als pares i mares per explicar el que hem après sobre el projecte dels lleons. Hem fet un concurs de preguntes i respostes i ha sigut molt divertit! Els pares han participat molt i sabien moltes coses, ens ha agradat molt que vinguessin i estem molt contents!
Els nens i les nenes de primer hem anat a esmorzar al Parc Nou i hem jugat amb el Tom! Ens ho hem passat molt bé!
Esmorzar al Parc Nou Llegeix més »
Les dones sàvies del Prat ens han explicat una història sobre la bruixa Margarita. Hem après com es fa un encanteri i ens ho hem passat molt bé.
Les dones sàvies ens visiten Llegeix més »
Els alumnes de primer hem anat a fer una visita a la policia local, ens han explicat la seva feina i hem visitat els espais de la comissaria.
Visitem la policia local Llegeix més »
Els alumnes d’infantil i 1er, 2on i 3er de primària hem anat a veure l’obra de teatre “Els músics de Bremen” al teatre Liceu de Barcelona. Ens ha agradat molt l’obra perquè cantaven i ballaven ballet. A més a més hem pogut conèixer el gran teatre Liceu que és molt bonic i la Rambla de
Els nens i nenes de primer hem fet l’obra de teatre de Sant Jordi. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt! ASSAIG GALLINA
SANT JORDI A PRIMER Llegeix més »
Els nens i nenes de primer hem fet el nostre primer projecte del nom de la classe.
PROJECTE DELS POLICIES Llegeix més »