Primer

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de primer!

VISITA AL ZOO

El passat divendres 3 de juny l’alumnat de P3, P4, P5 i 1r. van anar d’excursió al Zoo. Va ser molt divertit i van veure molts animals… micos, foques, elefants, girafes… Què bé s’ho van passar!! Mireu quina foto més bonica de tots els assistents…

VISITA AL ZOO Llegeix més »

Projecte dels Lleons

El grup de primer hem convidat als pares i mares per explicar el que hem après sobre el projecte dels lleons. Hem fet un concurs de preguntes i respostes i ha sigut molt divertit! Els pares han participat molt i sabien moltes coses, ens ha agradat molt que vinguessin i estem molt contents!    

Projecte dels Lleons Llegeix més »

Teatre Liceu

Els alumnes d’infantil i 1er, 2on i 3er de primària hem anat a veure l’obra de teatre “Els músics de Bremen” al teatre Liceu de Barcelona. Ens ha agradat molt l’obra perquè cantaven i ballaven ballet. A més a més hem pogut conèixer el gran teatre Liceu que és molt bonic i la Rambla de

Teatre Liceu Llegeix més »

SANT JORDI A PRIMER

Els nens i nenes de primer hem fet l’obra de teatre de Sant Jordi. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt! ASSAIG                       GALLINA                                    

SANT JORDI A PRIMER Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut