I5

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de P5!

Anem al mercat!!!

El dilluns passat els nens i les nenes de I-5 i 1r van poder aprendre i gaudir a través l’activitat “Anem al mercat” amb la Marina, l’educadora que va venir a l’escola del Programa Compartim un futur de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). Durant aquesta estona van aprendre la diferència entre el supermercat i el […]

Anem al mercat!!! Llegeix més »

Els nostres amics Milo i Sugus

Els nens i nenes d’I5 volem compartir amb vosaltres una activitat que fem una vegada al mes i ens agrada molt, és l’activitat d’Educació Assistida amb Animals!!! Vénen des de CENIAC i aprenem diferents continguts i habilitats amb l’acompanyament de l’Aroa i els seus dos ajudants: en Milo i el Sugus, són dos gossos molt

Els nostres amics Milo i Sugus Llegeix més »

Palau de la música

Les nenes i els nens d’infantil i primer hem anat d’excursió a veure el Trencadís de cançons! Hem vist tres elements arquitectònics ben característics del Palau –la donzella de la façana, les palmeres semivoltes i el cavall alat del segon pis–, tots ells personificats dalt de l’escenari, s’han convertit en els protagonistes d’aquest concert. Mitjançant

Palau de la música Llegeix més »

Un món de cartró

Dilluns passat els infants de I5 i 1r. van anar al Teatre de l’Artesà i van viure una aventura amb “un món de cartró”. Ells i elles van ser els protagonistes de la història durant la qual mitjançant la música, dansa i moviment es van endinsar en un món imaginari… van construir ciutats, van descansar,

Un món de cartró Llegeix més »

Treballem la confiança!

Avui hem celebrat el dia de la Pau, hem fet una conversa sobre com podem solucionar els conflictes i els mal entesos i hem vist un vídeo molt bonic. A més a més, hem parlat sobre la confiança i hem fet un recorregut d’allò més divertit! Aquí us deixem una mostra 🙂

Treballem la confiança! Llegeix més »

Visita a l’Artesà

El dijous passat els grups de I5 i Primer vam gaudir de la obra de teatre “Pedra a Pedra” al teatre de l’Artesà. Ens ho vam passar d’allò més bé!!! I a la tornada fins i tot vam jugar una estona al Parc!!

Visita a l’Artesà Llegeix més »

Contes Musicals

Dimarts passat, els grups d’Infantil van tenir l’oportunitat d’escoltar un conte musical amb en Carles. Van passar una molt bona estona amb els personatges del conte, que n’hi havia uns quants: el llop Martí, el llop Ramon, el gall, el mussol, el cavaller i el carnisser! Fins i tot van poder jugar una mica amb

Contes Musicals Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut