I5

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de P5!

La granja de Molins!

Els alumnes d’infantil i primer vam passar un fantàstic dia a la granja de Molins. Vam anar cantant a l’autocar i quan vam arribar vam esmorzar tots junts. Després vam fer dos grups i vam començar la visita i vam veure tots els animals. Pregunteu quin és el que més els hi va agradar, segur

La granja de Molins! Llegeix més »

Beebots!!!!

Les Panteres hem fet un tastet de Robòtica, amb les Beebots!! Unes petites abelles que es mouen seguint les nostres instruccions. A la primera sessió hem après a programar-les perquè es moguin cap a endavant, endarrera i facin un gir. Estem desitjant tornar a tenir les Beebots amb nosaltres.

Beebots!!!! Llegeix més »

Ocells piulen

Bon dia! Els nens i nenes de p3, p4 i p5 vam anar al parc a fer l’activitat dels ocells piulen! Vam descobrir els seus nius, les seves plomes i el seu cant! A més a més, vam escoltar el conte del Pol el pardal i vam veure un munt d’ocells al parc. Ens ho

Ocells piulen Llegeix més »

Tenim nous convidats!!!!

A la classe de les Panteres tenim uns nous convidats: “Cucs de seda” als que durant uns dies hem de cuidar i alimentar perquè es facin grans, i passant pel procés de Metamorfosi es converteixin en precioses papallones. Ara han de menjar fulles de moreres i créixer i si tot va bé es convertiran en

Tenim nous convidats!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut