Eugues i cavalls…..
Som el grup de P5 d’aquest curs!!! I el nostre nom és….. Classe dels Cavalls i les Eugues!!!
Eugues i cavalls….. Llegeix més »
Som el grup de P5 d’aquest curs!!! I el nostre nom és….. Classe dels Cavalls i les Eugues!!!
Eugues i cavalls….. Llegeix més »
Taules de llum a infantil:)
Taules de llum a intercicles!! Llegeix més »
Els alumnes d’infantil i primer vam passar un fantàstic dia a la granja de Molins. Vam anar cantant a l’autocar i quan vam arribar vam esmorzar tots junts. Després vam fer dos grups i vam començar la visita i vam veure tots els animals. Pregunteu quin és el que més els hi va agradar, segur
La granja de Molins! Llegeix més »
Les Panteres hem fet un tastet de Robòtica, amb les Beebots!! Unes petites abelles que es mouen seguint les nostres instruccions. A la primera sessió hem après a programar-les perquè es moguin cap a endavant, endarrera i facin un gir. Estem desitjant tornar a tenir les Beebots amb nosaltres.
Hola! Els nens i nenes de p3,p4,p5 i 1r hem anat al teatre de Viladecans a veure el llibre de la selva! Ens ho hem passat d’allò més bé i ens ha agradat molt l’obra!
El llibre de la selva! Llegeix més »
Bon dia! Els nens i nenes de p3, p4 i p5 vam anar al parc a fer l’activitat dels ocells piulen! Vam descobrir els seus nius, les seves plomes i el seu cant! A més a més, vam escoltar el conte del Pol el pardal i vam veure un munt d’ocells al parc. Ens ho
A la classe de les Panteres tenim uns nous convidats: “Cucs de seda” als que durant uns dies hem de cuidar i alimentar perquè es facin grans, i passant pel procés de Metamorfosi es converteixin en precioses papallones. Ara han de menjar fulles de moreres i créixer i si tot va bé es convertiran en
Tenim nous convidats!!!! Llegeix més »
Les panteres de P5 acomiaden l’hivern i per tant tambe al ninot de neu que els ha acompanyat a classe
ADEU NINOT DE NEU!!! ADEU HIVERN!!! Llegeix més »
Els dijous les Panteres dediquen la tarda a relaxar-se i cuidar-se.
LES PANTERES… ES RELAXEN Llegeix més »
Ha començat un nou curs ple d’esperances i amb moltes ganes de fer i aprendre moltes coses.
Benvingudes i benvinguts Panteres!!!! Llegeix més »