I5

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de P5!

Taller sobre Lisa Ericson

L’alumnat d’I5 i de 4t de primària de l’Institut Escola del Prat ha dut a terme un taller artístic sobre l’artista Lisa Ericson. Aquesta artista es caracteritza per les seves pintures hiperrealistes que combinen fauna i fantasia, on destaca els efectes amenaçadors de la crisi climàtica. A la seva obra més recent “ISLANDS” presenta sis

Taller sobre Lisa Ericson Llegeix més »

Dia del canvi climàtic

L’alumnat de l’Institut Escola del Prat ha fet diverses activitats pel Dia del Canvi Climàtic amb l’objectiu de conscienciar a l’alumnat de la importància i la responsabilitat que tenim sobre el medi ambient. Des del centre hem volgut donar eines i recursos a l’alumnat perquè aprenguin a tenir cura del nostre planeta.

Dia del canvi climàtic Llegeix més »

Obra de teatre dels infants

L’alumnat d’I-5 i 1r de l’institut Escola del prat, ha representat l’obra de teatre on també han participat l’alumnat de 1r i 2n d’ESO gravant els àudios on narraven la història. Ens expliquen com uns mariners netegen el mar, reciclen tota la brossa i aconsegueixen que hi tornin a viure algues i molts peixos. Tot

Obra de teatre dels infants Llegeix més »

Ambients a infantil

Cada dimarts a la tarda els nens i les nenes d’infantil i 1r. treballen ambients de construcció, minimons, artístic i experimentació. Els infants treballen en petits grups barrejant tots els cursos de tal forma que interactuen, es relacionen i aprenen els uns dels altres. Mireu com experimenten, aprenen i què bé que s’ho passen.

Ambients a infantil Llegeix més »

Ja ha arribat el Tió!!!!

Fa uns dies que ha arribat el Tió a l’escola!!!. Ens va deixar una carta dient que havia arribat, però que s’havia perdut per l’escola … i que necessitava el nostre ajut i que el trobéssim. Després de seguir unes pistes que ens havia deixat… el vam trobar amagadet entre fulles al pati. I l’hem

Ja ha arribat el Tió!!!! Llegeix més »

SORTIDA DE LA TARDOR

Fa uns dies els infants d’infantil i primer van anar a la Casa de Colònies Viladoms de Baix per fer la sortida de la tardor. Allà els van rebre els nebots de la Castanyera i vam poder gaudir d’activitats i històries molt divertides: van construir una caseta pel ratolí Martí amb elements del bosc, van

SORTIDA DE LA TARDOR Llegeix més »

Som els lleons i les lleones!!!

Els nens i les nenes de la classe de I-5, fa unes setmanes, vam escollir el nom de la nostra classe; van proposar diferents opcions: els astronautes, els conills, els gatets… i el nom guanyador va ser: els LLEONS i les LLEONES! Us mostrem algunes fotos nostres perquè veieu com treballem i  què bé que

Som els lleons i les lleones!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut