Fem el bon dia!
Els nens i nenes de P3 cada matí comencen el dia a l’escola fent el “Bon dia”. És un moment molt important, ja que un d’ells és el maquinista i s’encarrega de mirar qui ha vingut i no ha vingut a l’escola. A més a més, també serveix per establir una mica de conversa entre […]








