I3

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de I3!

Anem a collir castanyes!

  El dimarts dia 30 d’octubre els més petits de l’escola vam anar a buscar a la  Castanyera  i el seu ajudant, el gegant! Al principi no els vèiem però després, els vam trobar i vam ajudar a la castanyera a collir castanyes! Va ser molt divertit! Després, tots i totes vam cantar i ballar la cançó

Anem a collir castanyes! Llegeix més »

Hem fet contes musicals

Avui els nens i nens de P3, P4 i P5 hem escoltat els contes musicals. En el conte hi havia un rei que buscava la seva corona, un esquirol, i uns germans. Després d’escoltar el conte hem fet un dibuix gegant tots junts. Ens ho hem passat molt bé! Fe

Hem fet contes musicals Llegeix més »

Ve una mare a fer collarets!

Avui ha vingut la mare de l’Angela  a fer collarets amb nosaltres. Hem pintat els macarrons i els hem posat en fils de colors. Han quedat uns collarets molt macos que regalarem a les mares i a les germanes. Ens ho hem passat molt bé! Ens agrada molt tenir visites a la classe.

Ve una mare a fer collarets! Llegeix més »

Anem al museu blau!

Els alumnes de P3, P4 i P5 hem anat al teatre blau. Primer hem tocat, escoltat, olorat i mirat diferents coses de la natura. Hem descobert moltes coses i ens ho hem passat molt bé. Després hem anat a una sala plena d’animals dissecats, hem pogut veure cocodrils, peixos, papallones,… i fins i tot un

Anem al museu blau! Llegeix més »

LA CASTANYERA I EL GEGANT…

El passat 30 d’octubre els nens i les nenes d’infantil van anar al Parc Nou a buscar castanyes. Quan vam arribar… Sorpresa!!! ens vam trobar amb la Castanyera que estava recollint castanyes; pobreta tan velleta… vam decidir que l’ajudaríem a recollir castanyes per portar-les a la Plaça de la ciutat. Però sabeu qui va aparèixer???

LA CASTANYERA I EL GEGANT… Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut