Nom de l'autor: Tonyi Calero

Bon viatge cap a segon!!!!

S’acaba el curs i us volem deixar un petit record de moments i activitats viscudes durant tot el curs de primer!!! Són molts i molt bonics però segur que a segon us esperen també molts moments i activitats superdivertides. Ha estat un plaer ser les vostres mestres i compartir tots aquests moments amb vosaltres. Mònica […]

Bon viatge cap a segon!!!! Llegeix més »

LA CARAVANA DE LA SALUT

Dimarts 16 de maig l’alumnat de 1r, 2n, i 3r de primària va visitar la Caravana de la Salut, una iniciativa de Carrefour, Ferran Adrià (prestigiós cuiner) i la Disney, per fomentar hàbits d’alimentació saludable, i ensenyar als nens i nenes que menjar de manera saludable i cuinar pot ser divertit. En el taller vam

LA CARAVANA DE LA SALUT Llegeix més »

El Parc del Riu

El passat 9 de maig l’alumnat de primer va visitar el Parc del Riu. Va ser una activitat molt divertida on vam trobar petjades d’animals, vam caminar a la vora del riu observant les plantes i també arbres. I vam calcar amb paper i ceres l’escorça i les fulles del pollancre i el tamariu, arbres

El Parc del Riu Llegeix més »

EDUCACIÓ VIÀRIA

L’alumnat de 1r. ha rebut la visita de la policia local, i hem après molt sobre educació viària: com creuar el carrer, on jugar a pilota… tot això amb un joc molt divertit on hem participat tots!! i alguns han fet de policies locals… mireu, mireu!!    

EDUCACIÓ VIÀRIA Llegeix més »

Som Camarlencs Reials!!!

Bon dia nens i nenes de la classe de 1r. Recordeu que avui quan aneu a veure la Cavalcada dels Reis Mags, heu de portar la vostra xapa i globus de Camarlencs, tal i com us van explicar els camarlencs reials el dia que ens van visitar a l’escola.  NO US OBLIDEU!! Que els reis

Som Camarlencs Reials!!! Llegeix més »

FEM COCA DE IOGURT!!

A primer hem fet una coca de iogurt. Abans de tot hem treballat la recepta, mirant els ingredients i com l’havíem de fer; després hem fet la llista de la compra i… a classe la hem fet entre tots. Us deixem l’enllaç de la recepta perquè la pogueu fer a casa i un video amb

FEM COCA DE IOGURT!! Llegeix més »

SIRENES I TRITONS

Comencem un nou curs i hem de decidir el nom de la nostra classe. Els nens i les nenes de primer després de molt pensar, i fer votacions hem decidit ser la classe de Sirenes i tritons!!.    

SIRENES I TRITONS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut