Nom de l'autor: Tonyi Calero

Fem música!!

Avui la classe de música ha estat més divertida de l’habitual… L’Alex ha portar uns tubs de plàstic de molts colors i diferents llargàries amb la qual cosa aconseguim que sonin com les diferents notes musicals. Quan complegem els tubs amb el terra cadascun té sona de manera diferent… representen les notes musicals i amb […]

Fem música!! Llegeix més »

Jugant amb la dansa

Fa uns dies ens va visitar el Xavi, i tal i com diu el títol de l’activitat vam jugar amb la dansa, ballant!!! Ens ho vam passar d’allò més bé.                                                    

Jugant amb la dansa Llegeix més »

LA CARXOFA DEL PRAT

Fa uns dies els nens i les nenes de P5 vam fer una activitat sobre la Carxofa del Prat. Vam aprendre d’on prové la carxofa, com és la seva planta i flor i… vam menjar carxofa amb una vinagreta que vam cuinar a la classe. Ummmm!!! boníssima.

LA CARXOFA DEL PRAT Llegeix més »

Anem al Teatre!!

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r el passat dimarts vam anar al Teatre Modern.     Fins allà vam anar en metro i va anar d’allò més bé!   L’obra que anàvem a veure es deia “l’Ornet vol cantar” i ens va agradar molt! Era un ocell que tenia moltes ganes de

Anem al Teatre!! Llegeix més »

El Ricky va a l’escola

Avui a la classe dels Micos de P-5,  hem rebut la visita del Ricky rockero, i hem après moltes coses sobre els gossos i els animals que podem tenir a casa: cuidar-los, estimar-los, alimentar-los… Ha estat una estona molt divertida i ens ha agradat moltíssim el conte que ens ha explicat l’Anna amb l’ajut de les

El Ricky va a l’escola Llegeix més »

LA CASTANYERA I EL GEGANT…

El passat 30 d’octubre els nens i les nenes d’infantil van anar al Parc Nou a buscar castanyes. Quan vam arribar… Sorpresa!!! ens vam trobar amb la Castanyera que estava recollint castanyes; pobreta tan velleta… vam decidir que l’ajudaríem a recollir castanyes per portar-les a la Plaça de la ciutat. Però sabeu qui va aparèixer???

LA CASTANYERA I EL GEGANT… Llegeix més »

A PRIMER FEM UN PASTÍS!!!

Amb l’ajuda de tots els companys hem fet un pastís. A partir de la recepta hem après els ingredients i quantitats necessàries, així com els passos a seguir : pesem els ingredients, els barregem tal i com ens explica la recepta del pastís i el posem al forn. Estava boníssim!!! ens ha agradat molt!!!

A PRIMER FEM UN PASTÍS!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut