Castanyada ben dolça!!
Aquest any ens hem lluït !!! La Cristina ens ha ensenyat a fer unes galetes ben bones. Un cop juntes, hem format una carbassa de halloween que hem omplert amb més caramelets !! Han quedat boníssimes…..Ummmm
Castanyada ben dolça!! Llegeix més »







