Anem a plantar a l’hort
El dia 7 d’octubre la classe de 5è vam anar a plantar a l’hort de l’escola. A nosaltres ens va tocar plantar enciams…ho vam fer molt i molt bé. A la classe ens agrada molt anar a cuidar l’hort. Ens voleu veure? Com seran els nostres enciams! A més a més…..si voleu saber més […]
Anem a plantar a l’hort Llegeix més »



