Nom de l'autor: admin

Dia Escolar de la No Violència

“No hay camino para la Paz, la Paz es el camino” Mahatma Ghandi Avui a l’Institut Escola hem recordat a totes les aules què és això de la PAU. El 30 de Gener es celebra l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi (India, 1869-1948), que va ser un líder pacifista  que va defensar i va promoure la […]

Dia Escolar de la No Violència Llegeix més »

Els conills!

La classe de p5 porta des de principi de curs assajant cada dilluns la cançó de la seva classe, la classe  dels conills. Cada vegada els hi sona millor i la hem volgut compartir amb vosaltres. Esperem que us agradi!! https://www.youtube.com/watch?v=QZfus11V2bM

Els conills! Llegeix més »

Descobrim els números!

Les nenes i els nens de P3 a partir de jocs manipulatius descobreixen els números. Observen que són diferents i que no és el mateix tenir una cosa, dues o tres! Cada número representa una quantitat concreta. Avui treballem el 1 i el 2.   Jugant aprenem molt!

Descobrim els números! Llegeix més »

El Nadal ens espera!!!

El grup de sisè cada dimarts està preparant amb molta il·lusió l’obra de teatre del proper dia 20 de desembre, amb la col·laboració de la Maria Donoso del grup Kaddish. Aquí us deixem una petita mostra de l’assaig!!! Esteu preparats per gaudir del nostre espectacle? Us esperem el proper dijous dia 20 de desembre al

El Nadal ens espera!!! Llegeix més »

Anem a collir castanyes!

  El dimarts dia 30 d’octubre els més petits de l’escola vam anar a buscar a la  Castanyera  i el seu ajudant, el gegant! Al principi no els vèiem però després, els vam trobar i vam ajudar a la castanyera a collir castanyes! Va ser molt divertit! Després, tots i totes vam cantar i ballar la cançó

Anem a collir castanyes! Llegeix més »

TV3 amb 3r d’ESO

L’alumnat de 3r d’ESO van assistir a un curs de cuina per aprendre com cuinar sense ajuda dels pares i sa. Aquest curs va ser enregistrat per les càmeres de TV3 i ja està publicat a la seva web.    

TV3 amb 3r d’ESO Llegeix més »

SORTIDA ESCALADA

El passat dijous 4 de maig una alumna i sis alumnes de Secundària van fer un tast d’escalada al rocòdrom del CEM Estruch. L’alumnat es va entusiasmar com poques vegades i demana tornar al rocòdrom. A veure si per a la propera s’hi anima més gent perquè l’experiència va ser genial!! Si en teniu dubtes,

SORTIDA ESCALADA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut