Fem sabons !
Els alumnes de Segon hem fet sabons de glicerina i els hem venut als mestres i als companys.
Els alumnes de Segon hem fet sabons de glicerina i els hem venut als mestres i als companys.
CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA
Certamen de lectura en veu alta Llegeix més »
Els alumnes de 2n d’ESO a Plàstica, han realitzat la seva inicial en 3D, en volum. L’han elaborat amb cartró i l’han decorat amb papers decoratius de scrapbooking.