Fem teatre!!!!
Els dilluns al matí els grups d’infantil i 1r de primària fem teatre!!! Durant aquesta estona fem diferents activitats, per exemple: creem histories amb ninos de dit, fem jocs per treure la vergonya, treballem la imaginació, el llenguatge… Les activitats son variades i molt divertides però les sessions sempre comencen amb una cançó que, poc […]










