Inici del segon trimestre!

Des de l’Institut Escola del Prat desitgem que hàgiu passat un bon Nadal ple de bons moments i molts somriures. El passat dilluns, 9 de gener van iniciar les classes i les activitats al centre. Així doncs, retornem carregats de noves il·lusions i reptes per aquest segon trimestre.   Bon any a tothom!

Inici del segon trimestre! Llegeix més »