2016

Teatre Liceu

Els alumnes d’infantil i 1er, 2on i 3er de primària hem anat a veure l’obra de teatre “Els músics de Bremen” al teatre Liceu de Barcelona. Ens ha agradat molt l’obra perquè cantaven i ballaven ballet. A més a més hem pogut conèixer el gran teatre Liceu que és molt bonic i la Rambla de

Teatre Liceu Llegeix més »

SANT JORDI A PRIMER

Els nens i nenes de primer hem fet l’obra de teatre de Sant Jordi. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt! ASSAIG                       GALLINA                                    

SANT JORDI A PRIMER Llegeix més »

Anem a l’hort!!

          Ha arribat la primavera i anem a l’hort de l’escola a plantar maduixes, alls tendres… diferents verdures. Mireu les fotos i què bé que ho fem… com jardiners de veritat!!

Anem a l’hort!! Llegeix més »

Tertúlies literàries

      Avui divendres hem començat les tertúlies literàries a P-5 amb el conte En Ton i la Guida. Ha estat una experiència molt positiva, els nens i nenes han participat molt i estan molt engrescats per continuar amb la lectura del llibre. Moltes felicitats conills, ha estat una estona molt divertida i profitosa!!!. 

Tertúlies literàries Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut