Carta als Reis Mags d’Orient!

Els nens i nenes dels Tigres hem escrit la carta als Reis. Ens hem mirat les joguines i hem triat les que volem. Ens hem esforçat molt per escriure, ja que volem que els Reis ens portin molts regals!

El Ricki ve a l’escola!

A la classe dels Tigres ens va visitar el Ricki! El gos més bo i afectuós del Prat! Ens ha explicat la seva història i ens ha fet molts petons i axuxons… Fins a la pròxima visita Ricki! Gràcies per venir!

BALLEM I BALLEM!

Els nens i nenes de 4t hem participar en un taller de dansa! Durant dos dies hem ballat i ballat i ens ho hem passat molt bé!
El professor de dansa ens ha felicitat!!!!!

Decoració de Nadal

Avui els alumnes de 1r d’ESO ens han visitat per regalar-nos unes estels gegants que han fet. Aquestes estels serviran per decorar els arbres del barri. Els alumnes estaven molt contents de poder veure els seus familiars més petits a les seves aules. Gràcies per… Llegeix més»

ANEM A BUSCAR EL TIÓ

Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!

Biologia a 3r d’ESO

Aquest primer trimestre els alumnes de tercer hem treballat la cèl·lula. Hem après els passos bàsics per fer una preparació microscòpica, i hem pogut observar tant teixits vegetals com cèl·lules del nostre propi cos.

HALLOWEEN 2016

Tot i que estiguem a les portes del Nadal…. un plaer compartir les fotos del Túnel del terror que vàrem preparar els alumnes de 6è per als nostres companys de Primària…. Va ser molt divertit… tot i que no vàrem aconseguir fer gaire por… jajaja!!!

Rafael

Rafa

Merce

Maru

Jose

GRAN… Llegeix més»

Coneixem el Delta

El passat dia 25 de novembre vàrem poder gaudir d’un passeig pel Delta del Llobregat, on vam poder observar diferents tipus d’aus i vegetació.
Va ser un dia per repetir!!! Aquí us deixem unes fotos per que ens pugueu veure.

FEM COCA DE IOGURT!!

A primer hem fet una coca de iogurt. Abans de tot hem treballat la recepta, mirant els ingredients i com l’havíem de fer; després hem fet la llista de la compra i… a classe la hem fet entre tots. Us deixem l’enllaç de la recepta… Llegeix més»