ASSEMBLEA DE FAMÍLIES
Les imatges de la trobada
ASSEMBLEA DE FAMÍLIES Llegeix més »
Els nens i nenes de primer hem fet l’obra de teatre de Sant Jordi. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt! ASSAIG GALLINA
SANT JORDI A PRIMER Llegeix més »
Avui ha vingut el pare de la Noemí i ens ha ensenyat a pintar! Hem fet un dibuix entre tots els nens de la classe i ell n’ha fet un que ha posat tots els noms! Ens ho hem passat molt bé amb els pinzells i la pintura!
El pare de la Noemí ens ensenya a pintar Llegeix més »
Els alumnes de 1r i 2n de l’ESO han participat en el XXI concurs El Gust per la Lectura
De Wellpinit a Reardan. L’amor tot ho cura. Llegeix més »